Re: Schilderij H.W. Buskop
Bericht door Laura79 »Beste Joke, dank voor je reactie. Lijkt me heel bijzonder om het werk van je opa zo terug te zien. Deze schilderijtjes hingen zo lang ik me kan herinneren bij mijn oma aan de muur. Nu na haar overlijden bij mij terechtgekomen. Ben wat dingen aan het uitzoeken en kwam op deze site terecht. Leuk om meer informatie te vinden. Ik zal ze waarschijnlijk binnenkort te koop aanbieden, mocht je interesse hebben.
Mvg,
Laura
Mvg,
Laura
Mvg,
Laura
Laura