Twee schilderijen
Bericht door vonkie »Hallo. Ik heb een schilderij van R. Withaar in mijn bezit uit 1984. Graag zou ik hier van de waarde willen weten. Tevens heb ik ook nog een schilderij ( die met de boom ) van T. De Koning of T. de Kening... ook hier zou ik meer van willen weten. Al vast bedankt