Verweij maar wie ...Kees..?
Bericht door ariekunst »Weet iemand iets meer betreffende dit werk.
Vind zelf erg fraai geschilderd maar kan niet echt achter de schilder komen.
Lijkt mij op eerste gezicht geen kees Verweij wie weet e iets meer...?
Vind zelf erg fraai geschilderd maar kan niet echt achter de schilder komen.
Lijkt mij op eerste gezicht geen kees Verweij wie weet e iets meer...?