Doorgaan naar inhoud

Wim Klop? Wim Klep? Wim Klap?

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

Moderator: admin

  • uverb Offline
  • Berichten: 337
  • Lid geworden op: 18 jan 2016, 11:16

Wim Klop? Wim Klep? Wim Klap?

Bericht door uverb »
Bij een veiling in Den Haag wordt dit schilderijtje geveild, gecatalogiseerd als Wim Klop. Kent iemand deze schilder? Of staat er Klap? Of Klep? Ik heb een veel mooier boslandschapje van deze schilder, op doek met een onleesbaar stempel van een Rotterdamse winkel voor kunstspullen. Bedankt vast voor jullie antwoorden, Rotterdammers!
Bijlagen
wsvVY4BXOvxVFTFgnwVUHvHg8OUo5crbt3bZXo55fh8jRIRtw82EK6
+F+i5AIxaK2CBJ8+faSPnXAQWRhDUVWSCUkhEDRARfBwkE6Pwa1ukJRsggeICMM7rYJ7QCg5F4L
  • Squixz Offline
  • Berichten: 1
  • Lid geworden op: 11 nov 2017, 12:57

Re: Wim Klop? Wim Klep? Wim Klap?

Bericht door Squixz »
Ik heb toevallig ook een Wim Klop. Behoorlijk beschadigd, scheurtje, van het hout afgevallen en zonder lijst. Maar de stijl en handtekening lijken sterk. Hoogstwaarschijnlijk afkomstig uit omgeving Rotterdam.
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
  • uverb Offline
  • Berichten: 337
  • Lid geworden op: 18 jan 2016, 11:16

Re: Wim Klop? Wim Klep? Wim Klap?

Bericht door uverb »
Dankjewel Squixz. Ik snap er niks van. Nooit van gehoord maar een ontegenzeglijk goeie schilder en dan heel toevallig biedt het R'damse Venduehuis er maar liefst 6 aan:
https://www.notarishuis.com/Online-catalogus/Curiosa-en-inboedel/Schilderijen

En, Wim Klop, onvindbaar bij Artprice & Co ja zelfs bij de RKD, is dus toch een naam. Hebben we toch gelijk dat hij de moeite waard is, Squixz...
Plaats reactie