halloooNL Offline Berichten: 459 Lid geworden op: 26 jan 2017, 09:43 Graag wat info over H Baars Bericht door halloooNL » 04 okt 2017, 07:18 Citeer R Wytsman stsst er en daarbij Overschie 1915 Wat is zo iets waard Bijlagen Omhoog
sytze Offline Berichten: 460 Lid geworden op: 08 nov 2016, 17:18 Re: Graag wat info over H Baars Bericht door sytze » 04 okt 2017, 09:51 Citeer Er staat Herm.Baars, een afkorting die wel meer Hermannen gebruiken. Ik heb een clown van dezelfde schilder, geboren 1920 in Utrecht: http://www.artindex.nl/zuidholland/default.asp?id=6&num=0073900087000070093280037003860920501901 Omhoog
halloooNL Offline Berichten: 459 Lid geworden op: 26 jan 2017, 09:43 Re: Graag wat info over H Baars Bericht door halloooNL » 05 okt 2017, 16:44 Citeer Bedankt en weet jij iets over R Wytsman . Ik heb daar een tekening van uit 1915 Omhoog
halloooNL Offline Berichten: 459 Lid geworden op: 26 jan 2017, 09:43 Re: Graag wat info over H Baars Bericht door halloooNL » 05 okt 2017, 16:47 Citeer halloooNL Schreef: ------------------------------------------------------- > Bedankt en weet jij iets over R Wytsman . Ik heb d Ik heb de foto's toegevoegd Omhoog
mp.kunst Offline Berichten: 1303 Lid geworden op: 11 apr 2009, 23:59 Re: Graag wat info over H Baars Bericht door mp.kunst » 05 okt 2017, 22:25 Citeer Dit heeft kwaliteit. Het is een landschapstekening van Overschie uit 1915. Ik vind dit een mooi werkje van Rodolphe Wytsman. https://nl.wikipedia.org/wiki/Rodolphe_Wytsman Als je dit wil kopen moet je rekenen op een paar honderd euro. Omhoog