halloooNL Offline Berichten: 459 Lid geworden op: 26 jan 2017, 09:43 Heb ik nu eindelijk iets goeds in handen ? Bericht door halloooNL » 22 sep 2017, 15:45 Citeer Ben echt benieuwd of ik nu eindelijk iets goed aan mij zeer grote verzameling kan toevoegen tot op heden was het niet veel goeds Bijlagen Omhoog
mp.kunst Offline Berichten: 1303 Lid geworden op: 11 apr 2009, 23:59 Re: Heb ik nu eindelijk iets goeds in handen ? Bericht door mp.kunst » 23 sep 2017, 10:59 Citeer U let als verzamelaar te veel op kwantiteit terwijl u zich beter had kunnen concentreren op kwaliteit. Ik kan u adviseren te investeren in het herkennen van kwaliteit. Succes. Omhoog