Doorgaan naar inhoud

signatuur

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

Moderator: admin

  • Amazone Offline
  • Berichten: 5
  • Lid geworden op: 13 sep 2017, 20:46

Re: signatuur

Bericht door Amazone »
Wat een rare reactie. Snap niet wat bedoelt wordt met oneerlijke intenties.. Schilderij is al heel lang in onze familie. Was alleen benieuwd of iemand de signatuur herkende
  • sytze Offline
  • Berichten: 460
  • Lid geworden op: 08 nov 2016, 17:18

Re: signatuur

Bericht door sytze »
Als je wilt weten wie je schilderij gemaakt heeft, dan plaats je een foto van dat schilderij. Zoals de forumregels ook voorschrijven. Tenzij je het schilderij niet op het web wilt hebben. Omdat je het gestolen hebt bijvoorbeeld. Of omdat het van iemand anders is en je het je wilt gaan toeeigenen. Zolang je een vraag hebt over een schilderij dat je niet laat zien, blijf ik wantrouwig.
  • Amazone Offline
  • Berichten: 5
  • Lid geworden op: 13 sep 2017, 20:46

Re: signatuur

Bericht door Amazone »
Dit is het schilderij, maar ik vind die verdachtmakerij niet echt netjes. Meteen ervan uitgaan dat ik het gestolen zou hebben of het zou gaan stelen? Ik ben een vrouw van 65 die totaal geen behoefte heeft om me iets te gaan toe-eigenen laat staan te stelen
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
  • uverb Offline
  • Berichten: 337
  • Lid geworden op: 18 jan 2016, 11:16

Re: signatuur

Bericht door uverb »
Het is een schilderij zonder enige marktwaarde. Op de rommelmarkt brengt het misschien een tientje op. Maar de signatuur leek op die van een hele dure schilder, daarom was ik wel benieuwd. Maar het is echt een ding voor de kringloopwinkel.
Plaats reactie