Ik heb ook een paar van die dingen, ook eentje met Corelli gesigneerd. Iemand heeft er een blog over, maar de naam Corelli/Carelli komt daar meen ik niet in voor. Enfin, die kids lijken allemaal een beetje op elkaar, het is een genre waarin waarschijnlijk meerdere schilders gewerkt hebben. Misschien zullen we ooit precies weten hoe het zat. En misschien ook niet....
https://martijnlagerwerf.wordpress.com/2009/09/25/kunstenaar-jeanne-brandsma-kunst-of-kitsch/
hier wordt Corelli wel genoemd:
https://www.collectorsweekly.com/stories/218798-is-this-a-take-off-on-a-keane-painting