contact met familie openneer
Bericht door wimtheo »ook ik ben in het bezit van een schitterend schilderij van H Openneer:
een vaas met rode klaprozen.Schilderij is volgens mijn ouders gemaakt in
de oorlog als ruilmiddel voor voedsel. Door mijn vader in de oorlog geruild
voor voedsel ( in Purmerend/Amsterdam).
Mag ik contact met nabestaanden van H.Openneer?? Zelf woon ik in Alkmaar.
Wacht het af.
een vaas met rode klaprozen.Schilderij is volgens mijn ouders gemaakt in
de oorlog als ruilmiddel voor voedsel. Door mijn vader in de oorlog geruild
voor voedsel ( in Purmerend/Amsterdam).
Mag ik contact met nabestaanden van H.Openneer?? Zelf woon ik in Alkmaar.
Wacht het af.