Doorgaan naar inhoud

Wie is de schilder?

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

Moderator: admin

• Rosie Offline

Wie is de schilder?

Bericht door Rosie »
Dit schilderijtje is van mijn moeder geweest, heeft lang op zolder gelegen en hangt sinds kort weer aan een muur. Het is vrij oud, dat kan ik aan het hout en doek zien maar ik heb verder geen idee wie het gemaakt heeft en dat vind ik wel jammer. Kan iemand mij helpen?
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
  • sytze Offline

Re: Wie is de schilder?

Bericht door sytze »
Goh, een bijzonder en mooi werkje zo te zien. Maar de foto's zijn echt te vaag om over de signatuur te speculeren, voor mij althans. Het is een Hollands ding, dus de maker moet te vinden zijn. Hoe groot is het doek?
  • Rosie Offline

Bericht door Rosie »
Hallo Sytze,

Bedankt voor jouw reactie. Het is 70 bij 51 cm. En het is idd erg onleesbaar. Ik heb geprobeerd een betere foto te maken maar ik vrees dat het niet veel uitmaakt. Ik voeg ze iig wel bij.
Bijlagen
  • sytze Offline

Bericht door sytze »
Ik kom er ook niet uit. Ik vrees dat het vernis melkerig geworden is. Wat overigens meestal verholpen kan worden. Het is een prachtig geschilderd binnenhuisje. Weet je een veilingbedrijf in je buurt? Dan moet je het daar eens laten zien. Zo niet, dan noem de provincie maar, dan kan ik een veilinghuis opgeven.
Plaats reactie