halloooNL Offline Berichten: 459 Lid geworden op: 26 jan 2017, 09:43 weet iemand wie dit getekend heeft? Bericht door halloooNL » 15 mei 2017, 21:58 Citeer Weet iemand wie dit getekend heeft ik kom er echt niet uit alvast bedankt Bijlagen Omhoog
sytze Offline Berichten: 460 Lid geworden op: 08 nov 2016, 17:18 Re: weet iemand wie dit getekend heeft? Bericht door sytze » 16 mei 2017, 13:29 Citeer Ik heb allerlei lezingen overwogen en kom uiteindelijk op Wienhoven. Er heeft volgens de RKD een zekere schilderes Liesbeth Berntsen-Wienhoven bestaan. Maar grote kunstwerken zijn het niet, dus zeer wel mogelijk dat de maker niet te boek staat. Omhoog
halloooNL Offline Berichten: 459 Lid geworden op: 26 jan 2017, 09:43 Re: weet iemand wie dit getekend heeft? Bericht door halloooNL » 17 mei 2017, 08:55 Citeer Bedankt voor je info Omhoog
halloooNL Offline Berichten: 459 Lid geworden op: 26 jan 2017, 09:43 Re: weet iemand wie dit getekend heeft? Bericht door halloooNL » 17 mei 2017, 09:09 Citeer sytze Schreef: ------------------------------------------------------- > Ik heb allerlei lezingen overwogen en kom uiteinde Ik heb 2 nieuwe foto,s geplaatst misschien is het dan wat duidelijker. Omhoog
sytze Offline Berichten: 460 Lid geworden op: 08 nov 2016, 17:18 Re: weet iemand wie dit getekend heeft? Bericht door sytze » 17 mei 2017, 10:45 Citeer Tja, nu lijkt er Julien ... te staan. Ik kom er niet uit. Omhoog