Eggy,
Als het van je ouders is geweest neem ik aan dat het voor jou van onschatbare waarde is.
Zonder het schilderij en de signatuur goed gezien te hebben kunnen we sowieso niets over het schilderij zeggen. Plaats dus foto's.
Mooyman?
Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
Moderator: admin
Re: Mooyman?
Bericht door Eggy »Bedankt voor uw reactie. Uiteraard is het meer emotionele waarde maar je wilt toch graag meer weten er van.
Daarbij is er altijd straf gerookt in huis en zal het gereinigd moeten worden. Kan je dat ook zelf doen of is dat niet verstandig?
Ik hoop dat het lukt met de geladen foto's nu
Daarbij is er altijd straf gerookt in huis en zal het gereinigd moeten worden. Kan je dat ook zelf doen of is dat niet verstandig?
Ik hoop dat het lukt met de geladen foto's nu
Re: Mooyman?
Bericht door mp.kunst »Jan Mooyman maakte veel schilderijen met schepen.
Mijn advies over schoonmaken zou eigenlijk altijd moeten zijn dat je dat nooit zelf zou moeten doen. In dit geval is de waarde waarschijnlijk gelijk aan de kosten voor het laten schoonmaken.
Mijn advies over schoonmaken zou eigenlijk altijd moeten zijn dat je dat nooit zelf zou moeten doen. In dit geval is de waarde waarschijnlijk gelijk aan de kosten voor het laten schoonmaken.