Hoi Mark,
Vermoedelijk iemand uit België die dit heeft gemaakt omdat De van De Roover met hoofdletter is geschreven.
Er zijn misschien mensen die dit nog een leuke voorstelling vinden maar daar behoor ik echter niet toe. Als ik het in mijn bezit had zou ik het daarom zo snel mogelijk naar de kringloop brengen.
Dank voor de reactie mp.kunst. Ik zat zelf ook al op het spoor van Vlaanderen. Kom daar verschillende werken tegen van De Roover maar geen info over schilder zelf.
Dank scharrelaar, ik denk zelf dat het iig niet Prosper de Roover is gezien de signatuur. Vraag staat ook uit bij Catawiki, mogelijk dat zij een idee hebben.
In "Paul Piron" staat Carlo's signatuur met enkel hoofdletters, en Albert's signatuur met hoofd- en kleine letters. Maar de voorletter op het schilderij klopt met geen van beide signaturen.