Doorgaan naar inhoud

nieuwe oproep! IS ER IEMAND DIE DEZE JACOBS (HER)KENT???

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
  • mamajet44 Offline

nieuwe oproep! IS ER IEMAND DIE DEZE JACOBS (HER)KENT???

Bericht door mamajet44 »
Hallo,
23 jaar geleden heb ik een schilderij gekocht in een heel klein winkeltje.(te Kaatsheuvel) Hier werden alleen schilderijen verkocht.
Het is duidelijk gesigneerd met de naam Jacobs, maar bij mijn zoektocht ben ik nog geen enkel ander schilderij te deze Jacobs tegengekomen.
Wie kan mij hierbij helpen.

Bij voorbaat dank.
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
  • mamajet44 Offline

Re: IS ER IEMAND DIE DEZE JACOBS (HER)KENT???

Bericht door mamajet44 »
Hallo,
Omdat ik tot op heden nog geen enkele reactie heb gekregen en mijn eigen zoektocht nu toch echt is vastgelopen doe ik nogmaals deze oproep.
Wie o wie kan mij een beetje op weg helpen??

23 jaar geleden heb ik een schilderij gekocht in een heel klein winkeltje.(te Kaatsheuvel) Hier werden alleen schilderijen verkocht.
Het is duidelijk gesigneerd met de naam Jacobs, maar bij mijn zoektocht ben ik nog geen enkel ander schilderij te deze Jacobs tegengekomen.
Wie kan mij hierbij helpen.

Bij voorbaat dank.
Bijlagen
  • ranson Offline

Bericht door ranson »
Hallo, ikzelf heb onlangs ook een schilderij in mijn bezit gekregen, met exact dezelfde handtekening van JACOBS. Zou er ook méér van willen weten. Het is een mooi schilderij waar ik direkt verliefd op werd. Het is een zeezicht, met opkomende zon, zeemeeuwen en duingrassen. Het is een rustgevend beeld. Graag meer inlichtingen over deze schilder.
  • marylesenjohn Offline

IS ER IEMAND DIE DEZE JACOBS (HER)KENT???

Bericht door marylesenjohn »
Goedendag,

Dit is wel heel toevallig maar ik heb het zelfde schilderij... nou ja bijna het zelfde want hij is net iets anders en van e zelfde schilder "Jacbos"
Wij hebben hem pas gekocht en zouden inderdaad graag willen weten wie de schilder is.

Ik stuur u een foto van ons schilderij en u zult zien dat hij bijna gelijk is.

Bent u in de tussentijd al verder gekomen in de speurtocht ??

Ik hoor graag van u

M.vr.gr.
John en Maryles van Beek
Capelle aan den IJssel
Bijlagen
  • uverb Offline

Bericht door uverb »
Maître Jacobs woont met vrouw en 1 kind op een piepklein flatje in China of Vietnam en werkt in een gigantische schilderijenfabriek, waar malafide Nederlandse 'kunsthandelaars' containers vol met dit soort rommel bestellen. Soms staat er Jacobs onder, soms Renard, en soms Daniels, allemaal onvindbare kluitjes waarmee ze je makkelijk in het riet kunnen sturen.
Plaats reactie