Doorgaan naar inhoud

Vervalsers

Discussie - Discussion
  • Hart Offline

Vervalsers

Bericht door Hart »
In het subforum Informatie komt af en toe het kleine vervalsertje uit St.Willebrord ter sprake, die ik stiekem een warm hart toedraag omdat hij op Marktplaats kleine prijsjes vraagt en best goed schildert. Nou ja, soms. Maar hij probeert je op het verkeerde been te zetten, dus een vervalser is hij wel en hij belazert kopers. Ik sta dus niet aan zijn kant. Zo weet ik van een zekere Meerman uit Damwoude die een flink deel van alle in omloop zijnde WGFJansens heeft geproduceerd. En zo zijn er her en der lieden die het op onze euro's hebben gemunt en daar nep voor leveren. Zonder nou een klopjacht op zulke kleine boeven te openen kunnen we elkaar toch waarschuwen. En publicatie hier zal ook zijn effect hebben. Wie weet er van andere notoire vervalsers?
  • Artfor Offline

Re: Vervalsers

Bericht door Artfor »
Beste Hart,

Op reactie van u discussie over vervalsingen moet ik helaas zeggen dat ik ook bij deze persoon 3 werken heb gekocht.
Twee zijn er geveild jongsleden bij een grote veiling in Nederland en het andere werkje is geveild bij Tajan in Parijs.
Dus er is in mijn geval zeker geen sprake van vervalsingen.
Het is juist onverstandig om iemand te beschuldigen zonder bewijs of iets dergelijks.
Als u door deze persoon opgelicht bent zou ik hem confronteren maar niet zomaar iets zeggen.
Bedankt.
  • Artfor Offline

Bericht door Artfor »
Ik denk dat u niet veel verstand van zaken hebt,zeker niet over de schilderkunst.
Geen kijk zoals wij zeggen.
U bent een mannetje die zich verschuilt achter een pc met een pseudoniem die anderen bekritiseert.
In het dagelijks leven denk ik dat u gewoon niet kunt wennen aan de maatschappij.dit omdat u zich verschuilt.
Als u iemand bekritiseert spreek dan gewoon de persoon aan,daar is niets mis mee,maar niet op afstand,schiet niet op.
Maar dat is gewoon mijn mening.
  • Hart Offline

Bericht door Hart »
Ik weet niet hoe zwaar uw mening weegt, maar sommige meningen houden geen stand tegen mijn doctoraat in de kunstgeschiedenis.
  • Hart Offline

Bericht door Hart »
Maar laten we open kaart spelen: dan publiceer ik hier naam en toenaam van je vervalsende held en zijn adres en zijn pseudoniem op Marktplaats. Dat moet je toch aanspreken, hm? En dan voeg ik daar de 46 foto's aan toe van zijn evidente vervalsingen MET de mala fide gezette signatuur. Die heb ik ooit gedownload, om zicht te krijgen op zijn kenmerken. Want ik ben er ook al een keer in gestonken.
  • Artfor Offline

Bericht door Artfor »
Wat ik bedoel is dat je de persoon zelf eens aanspreekt en benaderd,persoonlijk niet via omwegen,dan pas kun je een punt maken.
Het is heel gemakkelijk om iemand te beschuldigen.
En met een doctoraat erin in steken om zelf een werk te kopen!
Ook ik kan je bewijzen dat de drie werken gewoon geveild en nagekeken zijn door vooraanstaande experts.
Ik ben nooit uit om hier op de site ruzie te maken maar gewoon de waarheid te zeggen.
  • Hart Offline

Bericht door Hart »
Bewijs het dan. Lever de gegevens aan. Zodat we kunnen vaststellen dat de 3 bij het vervalsertje aangekochte werken bij gerenommeerde veilinghuizen goede resultaten hebben opgeleverd. Je kunt wel een boel roepen, maar ik wil bewijzen. En als je mij uitdaagt, fourneer ik met liefde alle foto's met screenshots van meneers falsificaties. En die liegen er niet om. Hij (of jij als jij het zelf bent) mag blij zijn dat ik ze niet aan Alberto Stegeman heb doorgespeeld. Maar het kan altijd nog...
  • Hart Offline

Bericht door Hart »
Artfor Schreef:> Ik ben nooit uit om hier op de site ruzie te maken
-------------------------------------------------------

O nee? Je hebt er anders wel speciaal vandaag een account voor aangemaakt. Of was je hier al langer en durf je je andere naam niet te gebruiken??
  • Artfor Offline

Bericht door Artfor »
Ik heb het hem doorgegeven wat je over hem schrijft hier op de site.
Hij heeft gezegd dat het geen probleem is om het schilderij terug te nemen.
Ook dat hij je binnenkort ontmoet.
Wat betreft onze schilderijen die we gekocht hebben en geveild ben je van harte welkom om de fotos hier bij ons te bekijken.
Een ding staat zeker bij mij vast,als je zo door gaat zou ik zeker 100% eieren voor mijn geld kiezen en verhuizen.
Deze familie en ik ken ze laat dit niet over zich heen gaan.
Met vriendelijke groeten,

Rene Verschuren
Plaats reactie