nimz Offline Berichten: 6 Lid geworden op: 16 sep 2015, 12:11 chineese vaas? Bericht door nimz » 20 sep 2015, 22:52 Citeer Heb hier een leuk vaasje met chineese beschildering, kan alleen niet achterhalen waar hij vandaan komt of welke periode. Bij voorbaat dank Bijlagen Omhoog
mp.kunst Offline Berichten: 1302 Lid geworden op: 11 apr 2009, 23:59 Re: chineese vaas? Bericht door mp.kunst » 25 sep 2015, 09:44 Citeer Chinees Nankin Vaasje. Leeftijd is moeilijk in te schatten maar ik vermoed eerste helft 20st eeuw. Omhoog