Doorgaan naar inhoud

wie kan mij iets vertellen over A.TioT?

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

Moderator: admin

  • Rindi Offline
  • Berichten: 3
  • Lid geworden op: 15 okt 2014, 16:27

Re: wie kan mij iets vertellen over A.TioT?

Bericht door Rindi »
Hallo Elly,

Weet je al wat over A.Tiot?
Ik heb nl ook een Egyptisch bronzen kat in mijn bezit van A. Tiot.
Aan welke kant zit bij jou de staart?
Bij zoeken zag ik nl wel dat ze per paar werden verkocht.
Zowel een linker als een rechter kat.
Van de waarde weet ik helaas niets, kan er niet achter komen.
  • mp.kunst Offline
  • Berichten: 1303
  • Lid geworden op: 11 apr 2009, 23:59

Re: wie kan mij iets vertellen over A.TioT?

Bericht door mp.kunst »
Over de kunstenaar A Tiot heb ik niets kunnen te vinden. Ik denk dan ook dat het niet 1 iemand is maar dat er een atelier achter zit die heel veel bronzen beelden in massaproductie fabriceerd.

Milo is bv ook zo’n naam die een atelier, in dit geval uit China, gebruikt om illegale kopieën van bestaande beelden mee te signeren. Vermoed wordt dat zij dit doen n.a.v. foto’s gezien de kwaliteit van de geleverde beelden. Deze beelden worden via diverse verkoop- en veilingswebsites aangeboden voor een fractie van de prijs van het origineel. Kunstenaars kunnen in dit geval fluiten naar hun royalties.

Als ik het goed heb gezien heeft uw beeld een lelijke plek op de voorpoot. Dat heeft invloed op de prijs. Een gaaf exemplaar wordt tussen de 100 en 150euro voor betaald. Die van u zit daar echter nog onder als ik dat van die plek goed heb gezien. Deze prijs is voor een beeld met deze afmetingen want ze worden in verschillende afmetingen geleverd uiteraard voor verschillende prijzen.
Plaats reactie