Doorgaan naar inhoud

schilderij van De Vries

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

Moderator: admin

  • jdgreef Offline
  • Berichten: 8
  • Lid geworden op: 20 nov 2008, 16:07

schilderij van De Vries

Bericht door jdgreef »
Hallo,

Een kennis van mij heeft een schilderij van de schilder De Vries. Kan iemand meer vertellen over deze schilder/schilderij en eventueel of het iets waard is?
Alvast bedankt voor de moeite.

gr, Joep
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
  • Jacco Offline
  • Berichten: 1
  • Lid geworden op: 08 okt 2013, 21:35

Re: schilderij van De Vries

Bericht door Jacco »
Beste Joep,

Ik weet niet of je dit bericht nog zal lezen vanwege dat jou bericht al 5 jaar oud is.
Ik ben erg benieuwd of je meer informatie hebt verkregen over de schilder De vries.
Wij hebben zelf ook een schilderij van deze schilder. Het schilderij is gemaakt in 1936.
Ik hoop dat jij ondertussen wat meer weet van deze schilder.

Groet Jacco
  • jdgreef Offline
  • Berichten: 8
  • Lid geworden op: 20 nov 2008, 16:07

Re: schilderij van De Vries

Bericht door jdgreef »
Hallo Jacco,

Nee, helaas heb ik totaal geen reacties ontvangen op mijn vraag over De Vries.
Ook anderszins ben ik er niets over te weten gekomen.
Ik moet wel bekennen dat ik er verder ook niet veel moeite voor heb gedaan.
Wanneer jij meer te weten komt dan hoor ik dat graag.

groet, Joep
  • ariekunst Offline
  • Berichten: 370
  • Lid geworden op: 18 nov 2011, 01:51

Re: schilderij van De Vries

Bericht door ariekunst »
Dit is wat er in de index 2012 staat onde de naam: de vries

Vries de
Doek, 60x80; Bosbeek
€100-150 (S-2004)


Vries de
Doek; Boerderijgezicht
€100-150 (ZA-2004)

Vries de
20e eeuw
Board, 17x26; Duingezicht
€80-120/n.v. (DE-2009)
  • SThijssen Offline
  • Berichten: 1
  • Lid geworden op: 10 sep 2013, 18:34

Re: schilderij van De Vries

Bericht door SThijssen »
Hallo

Ik zie dat jullie meer informatie zochten over de schilder B. de Vries.
Wij hebben thuis ook een schilderij van B. de Vries, een winterlandschap maar kunnen over deze schilder ook niets vinden.
Misschien dat jullie ondertussen iets meer gevonden hebben.
Hoor het graag.
Gr. Sophie
  • Rony1959 Offline
  • Berichten: 2
  • Lid geworden op: 25 sep 2018, 03:13

Re: schilderij van De Vries

Bericht door Rony1959 »
Ik heb van deze schilder een schilderij uit 1943 hierop staat de Wester toren vanaf de brug met in de hoek het Anne Frank huis dit kon de goede man nooit geweten hebben wat er daar heeft afgespeelt.
Zag t aan de handtekening
Plaats reactie