- adilpooj13 Offline
- Berichten: 46
- Lid geworden op: 08 jan 2011, 23:28
schilderij W v Dam
Bericht door adilpooj13 »Dit donker schilderij is gesigneerd met W v Dam.
Is dit een werk van Willem Jan van Dam? of van een andere van Dam? Het is een heel donker schilderij, maar heel kunstig geschilderd. zie bijv. de lampenkap.. daar staan OOk weer mensen op geschilderd. Het is geschilderd op paneel
Ik hoop dat er iemand is die mij hierover meer kan vertellen...
Is dit een werk van Willem Jan van Dam? of van een andere van Dam? Het is een heel donker schilderij, maar heel kunstig geschilderd. zie bijv. de lampenkap.. daar staan OOk weer mensen op geschilderd. Het is geschilderd op paneel
Ik hoop dat er iemand is die mij hierover meer kan vertellen...