Doorgaan naar inhoud

"kinderspelen" van Pieter Breugel de Oude

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
  • Freddy Cools Offline

"kinderspelen" van Pieter Breugel de Oude

Bericht door Freddy Cools »
Als onderwijzer bespreek ik in mijn klas het schilderij "Kinderspelen" van Pieter Breugel de Oude. Ik ben op zoek naar een afbeelding/prent/.../ waarop de afgebeelde kinderspelen bij naam worden genoemd. Wie kan mij a.u.b. helpen? Dringend!
  • Jan Litynski Offline

Re: "kinderspelen" van Pieter Breugel de Oude

Bericht door Jan Litynski »
: Als onderwijzer bespreek ik in mijn klas het schilderij "Kinderspelen" van Pieter Breugel de Oude. Ik ben op zoek naar een afbeelding/prent/.../ waarop de afgebeelde kinderspelen bij naam worden genoemd. Wie kan mij a.u.b. helpen? Dringend!
  • Dirk Offline

Bericht door Dirk »
hallo zoekende.
Ik heb de gevraagde afbeelding van Breughels "spelende kinderen" -in zwart-wit contour getekende en genummerde versie-. Als je wil kan ik ze je per post versturen. Ik heb geen scanner, anders mailde ik ze je toe. Groetjes
  • Bas de Boer Offline

Bericht door Bas de Boer »
: Als onderwijzer bespreek ik in mijn klas het schilderij "Kinderspelen" van Pieter Breugel de Oude. Ik ben op zoek naar een afbeelding/prent/.../ waarop de afgebeelde kinderspelen bij naam worden genoemd. Wie kan mij a.u.b. helpen? Dringend!
Ik moest een stukje schrijven voor ckv en zo vond ik deze site, veel plezier, groeten bas
ps:http://www.geocities.com/Area51/Vault/1470/kidgames.jpg
dit is de directe link van het vergrote plaatje v/d kinderspelen
  • anoniempje Offline

Bericht door anoniempje »
: : Als onderwijzer bespreek ik in mijn klas het schilderij "Kinderspelen" van Pieter Breugel de Oude. Ik ben op zoek naar een afbeelding/prent/.../ waarop de afgebeelde kinderspelen bij naam worden genoemd. Wie kan mij a.u.b. helpen? Dringend!
  • anoniempje Offline

: : Als onderwijzer bespreek ik in mijn klas het schilderij "Kinderspelen" van Pieter Breugel de Oude. Ik ben op zoek naar een afbeelding/prent/.../ waarop de afgebeelde kinderspelen bij naam worden genoemd. Wie kan mij a.u.b. helpen? Dringend!
  • anoniempje Offline

• peter Offline

Bericht door peter »
ik heb de site gevonden!!!!!!!!!1
  • sarah Offline

Bericht door sarah »
  • stijn degezelle Offline

Bericht door stijn degezelle »
: hallo zoekende.
: Ik heb de gevraagde afbeelding van Breughels "spelende kinderen" -in zwart-wit contour getekende en genummerde versie-. Als je wil kan ik ze je per post versturen. Ik heb geen scanner, anders mailde ik ze je toe. Groetjes
Plaats reactie