Doorgaan naar inhoud

ik kom er maar niet uit

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

Moderator: admin

  • Christine Offline
  • Berichten: 4
  • Lid geworden op: 11 feb 2011, 17:08

ik kom er maar niet uit

Bericht door Christine »
Goeie dag,
Ik heb laatst een schilderij / pastel tekening gekocht en zou zo graag eens willen weten wie het gemaakt heeft, het enige wat leesbaar is zijn de voorletters.
De letters die leesbaar zijn dat zijn de J.F voor de rest kan ik er geen pap van koken.
Met vriendelijke groet,

Christine
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
  • Christine Offline
  • Berichten: 4
  • Lid geworden op: 11 feb 2011, 17:08

Re: ik kom er maar niet uit

Bericht door Christine »

Oke de familie Cox, weet u dan ook van wie de voorletters J F zijn?
Toen ik het werk zag hangen was ik gelijk verkocht, ik vind het erg mooi en het doet mij denken aan mijn jeugd in Zeeland.
Weet u ook of dat het werk iets van waarde heeft?
Ik zou het nooit verkopen omdat ik het erg mooi vind maar het is wel fijn te weten.
Met vriendelijke groet,

Christine
  • Hart Offline
  • Berichten: 1145
  • Lid geworden op: 12 dec 2008, 15:59

Re: ik kom er maar niet uit

Bericht door Hart »
Tik bij Marktplaats in de rubriek Kunst en Antiek maar eens Cox in. Dan zie je handenvol van deze pastels die allemaal op elkaar lijken, van Peter Cox, Huub Cox, Gerard Cox etc. Ze hebben meestal moeilijke signaturen, vandaar dat ik die J.F. nog moet zien.
  • Christine Offline
  • Berichten: 4
  • Lid geworden op: 11 feb 2011, 17:08

Re: ik kom er maar niet uit

Bericht door Christine »
Ik heb gekeken op Marktplaats en ja er zijn er een berg van Cox die schilderen en inderdaad ze lijken erg op elkaar.
Ik heb een foto kunnen maken van de Handtekening maar word er nog niets wijzer van.
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
  • Hart Offline
  • Berichten: 1145
  • Lid geworden op: 12 dec 2008, 15:59

Re: ik kom er maar niet uit

Bericht door Hart »
Tja, je zou zweren dat er J.F..... staat, maar die de signaturen van die Coxen zijn zo raar, die F zou zo maar een C kunnen zijn. Dat vonden ze artistiek, denk ik. Je zou eens kunnen vragen bij de club die zich met de familie Cox en de Plasmolen bezighoudt: stichtingvanmourik@planet.nl telefoon 024-6961381 of kijken op www.stichtingvanmourik.nl
Plaats reactie