Doorgaan naar inhoud

Informatie schilders 19de en 20ste eeuw

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

Moderator: admin

• alex pronk Offline

Re: Informatie schilders 19de en 20ste eeuw

Bericht door alex pronk »
: Zoekt u informatie over een bepaalde
: schilder, of wilt u iets weten over de
: waarde van een olieverf schilderij ?
: Stuur ons een e-mail en wij doen ons best
: uw vragen te beantwoorden.
: Gerrit Heemskerk Kunsthandel
: Keizersgracht 531
: Amsterdam
Geachte heer, mevrouw,
ik ben op zoek naar een tekenaar met de naam: jan kagie jr, of jon kagie jr., of joh kagie jr. of jah kagie jr.. Is hij bij u bekend?
Graag zou ik iets vernemen van u. Met vriendelijke groet, Alex Pronk
  • Hans Hamers Offline

Bericht door Hans Hamers »
: Ik ben op zoek naar de schilder Rits van Kooten, van wie ik uit erfenis een schilderij heb uit 1956. Hij komt oorspronkelijk uit de buurt van Arnhem. In die buurt schilderde hij ondermeer steenfabrieken aan de Rijn.
: Misschien kunt u mij verder helpen.
: Alvst mijn dank, vr.gr.Gerrit Tinholt.
Ik behartig de belangen van Rits van Kooten en ben persoonlijk met hem bevriend, Wilt u meer informatie over hem kunt u mij bereiken op het volgende nummer: 06-28318630 of een reply naar dit e-mail adres. Als het mogelijk is kunt u het beste een foto meesturen zodat het werk beoordeeld kan worden. Ik wacht u reactie af. Met vriendelijke groet, Hans Hamers.
  • lucie stoffers Offline

Bericht door lucie stoffers »
beste meneer, mevrouw, ik ben op zoek naar informatie over salvador dali omdat ik er een scriptie over moet schrijven voor school. Het moet vooral gaan over hoe Dali reageerde op zijn omgeving en wat de symboliek in zijn schilderijen precies reageerde. Hoe hij reageerde op de wereld van oorlog.
Plaats reactie