signatuur
Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
Re: signatuur
Bericht door arend »Dit is en aquarel van Jacob Doeser (1884-1970), een vreemde snuiter in de kunst, die heel verschillend beoordeeld wordt. Zijn werk brengt bij veilingen meestal weinig op, maar zijn luministische bloemstillevens zijn duur.
Bericht door arend »Dit is en aquarel van dezelfde Jacob Doeser (1884-1970) als van de vraag hieronder, een vreemde snuiter in de kunst, die heel verschillend beoordeeld wordt. Zijn werk brengt bij veilingen meestal weinig op, maar zijn luministische bloemstillevens zijn duur.
Bericht door Agnes8 »Dank u voor uw reactie.
Ik ben een leek maar kunt u mij vertellen of dit dan een luministisch bloemstilleven is of niet? En kunt u schatten wat dit voor waarde heeft of indien u het niet weet, of het interessant is dit schilderij te laten veilen?
Alvast hartelijk dank!
Ik ben een leek maar kunt u mij vertellen of dit dan een luministisch bloemstilleven is of niet? En kunt u schatten wat dit voor waarde heeft of indien u het niet weet, of het interessant is dit schilderij te laten veilen?
Alvast hartelijk dank!