Doorgaan naar inhoud

wat is in hemelsnaam kunst!?

Discussie - Discussion
  • rhp Offline

Punk

Bericht door rhp »
Nu ik het toch over ikhebdepetvanmaartenbartgejat heb, punk, wat is dat. Vingers wil ik zien.

sniffin'glue. Okee, ga maar. Oh, dat was je antwoord. Maar de volledige titel is sniffin'glue and other Rock and Roll habits en is Rock and Roll punk?

Herrie, slecht bij stem en maximaal 2,5 minuut lang. Niet fout, maar wel erg met hagel geschoten. Er zijn nog composities van Emile Hartkamp die in die definitie passen.

Geen toekomst? Patty Smith, Billy Idol, Human League, wat heet. Oh, persoonlijk. Nou ja, ex-model Debbie Harry zou mij wel tot tevredenheid stemmen. Volgens pagina 106 van 't naslagwerk kan ze zelfs strijken en een ei bakken. Wie doet je wat.

Teenage depression. [bladerblader] 'a brash thrift-store ragbag of androgynous males 5 years ahead of their time'. Da's glamrock, dan.

Mannen met een babyface die dat stylistgewijs overcompenseren. Hmmm. Nauwelijk een definitie, maar als observatie erg geslaagd. Afgaand op het fotootje van generation X ging Gilette met hun geen billboard campagne doen (en zowel Gilette als billboards waren toen hot).
  • rhp Offline

Punk

Bericht door rhp »
Véél ambitie, weinig geduld; publiciteit als middel en geen queeste voor het winnende liedje of The Perfect Song. Een voorbeeld, dat maakt het tastbaarder.

In de rechterhand heb ik Elize [snock] We verwijderen de Karen Millen White Multi Dr dress 225 eu [rats!][ieieieieks!]
en van de overkant de Jimmy Woo velvet laars 825 eu [swoesh, plop][swoesh, plop]. En we vervangen dit door de inhoud van de Bristolfolder met een jurkie van 11 eu. Van katoen. Even customizen, dat hoort erbij [scheurrrr]. Het haar even verrommelen [snip snip]. Aha, heel ander gezicht [zacht gesnotter, verstilde tranen].

Hmmm, er ontbreekt nog iets. Tatoo op rechterschouder [rrrrrrrr] en piercing in lip [auw! dat doet pijn! rot op, we zijn toch gabbers [smack!]].

Nu heb ik een plaatje geschetst en goed ook want ik ben geen Carrie Slee (attitude, hoort er ook bij).
Alleen bent u in deze opzet punkpubliek. Dus op uw beurt, u snapt het nog niet. Want in lijn met die ambitie en oh ja overal spelen en op de gekste plekken want de serieuze venues dan moet je op je beurt wachten zo zit dat toch dat snap jij toch ook wel, dan wil dat publiek komen van just about anywhere and it wasn't a pretty sight.

Pagina 98, Hva folder en ze heet Isabelle. Mooi, nu ziet u het ook.

(de 'Wat zie je?' vraag van de Hva is dan ook beantwoord)

PS De muziek. Juist. Patty Smith, Human league. The Stilettos, The Clash. Ja als jij overeenkomsten hoort moet je het zeggen hoor, maar volgens moi zit het onze-clubgevoel overal, maar niet in het muzikale...
  • rhp Offline

Results don't count

Bericht door rhp »
Het gaat om het resultaat, zeggen baas, of jij, tegen de pupillen van C3.

"For them, every country has its myths and commonalities and they absorb this like through travel and symbiotic exchange."Maar wie de foto's van de uitgeputte michael albin en zijn maten bekijkt, neemt dat van die symbiose wel voor kennisgeving aan.

Je hele leven zul je nog te horen krijgen wat je moet doen, dus dat de 17 jarige snowboarders in het verre vakantieoord voor het hier en nu gaan en niet voor de eerste plaats .. geef ze eens ongelijk.

En life's helemaal niet about choices (En bloemen houden helemaal niet van mensen). Plus, choices goed en wel, maar na projectmaneger volgt projectleider en dan weer prgrammamaneger en doe het niet andersom. Terwijl een Passat tdi precies eender voelt als een Audi A4.

En een '86 Ibiza roest toch echt heel anders dan een 97 Corsa koelwaqter verliest.

"Maar," merkt de kalende meneer op rechtsachter, "hoe zit het dan met trots"? Imponeren en interesseren?"

Tijn van de flirtcursus is andermaal gewillig. Betrouwbaar overkomen is niet hetzelfde als betrouwbaar zijn en imponeren kan op vele manieren. Farmer bouwt zijn eigen raket, in zijn achtertuin, met tandenstokers en de voorbeelden uit A-team en Mc Gyver. Interesseert zoonlief en imponeert zijn dochtertjes die op hun beurt de feelgoodfactor van de film met 300% opschroeven (en mama lijkt op Kiki Classen). Plaatje geschetst? Zoals de snowboarders in Transitions and Exits vooral bezig zijn herinneringen te maken -hier en nu- doet Billy Bob dat ook.

Dat wordt niet altijd begrepen. Cadillac Brougham: genuine wirewheels, power antenna, panthograaf, opera lamps 55/45 front seat en nonverbalekoppelomvormercommunicatiewieldoppen.

Past nergens bij en oogt buitenaards. Sprietharigen zijn er prima mee te imponeren en bij collegae gaat het meestal ook heel behoorlijk.

Kinderen zijn direct. Observeren goed. Huil;t er een huilen ze allemaal, een klap is zo uitgedeeld maar ook zo weer vergeten. Kat in de kerstboom, muis in het kerststukje. Het licht dat een avond uitvalt. Pappa met een blauw oog terug van judo, in zijn bergklimpakje. Pappa studeert, ssst. Herhaling, leer van de reclame en van Ome Willem.

Da's dus het mooie: of je nu echt wat bereikt of voornamelijk in dat judopak rondloopt: hoe weet dat kind dat nu? Idem dito met een sterretje voor imponeren. Toen mijn vader's bril het tijdelijke met het eeuwige verwisselde tussen de bucketseat en de derriere, vertrokken we toch ohmwtf naar de Hessplaats. Doodsangsten stond ik uit (en na een James Bond film werd de rijstijl aangepast). Zo moet dat, dat begrijp jij toch ook wel.

Een afwezige opvoeder is, kortom, kwalijker dan een enthousiaste brekebeen.

Richt ik me nog even tot vrouwelijke mensen. Een vrouw met kinderwens hanteert geen leeftijdsgrens. Zeker in de Nederlandse bedrijven is cynisme of vermoeidheid niet ondenkbaar. Een slimme meid begint op tijd, en in elk geval voor de promotie tot teamleider .. want hij moet wel weten hoeveel tijd opvoeden eigenlijk kost. Dus schop hem zwanger op zijn 25e: een slimme pré-cougar (meid, oeps) bezwangert d'r vent op tijd.

• rhp Offline

De juf in de tuin

Bericht door rhp »
Hoe klinkt een juf? Vingers wil ik zien. Hoe ziet een juf er uit? Veelbereisd en vol verhalen als ik ben, waren wij (ik) in de tuin alwaar de juf http://www.de-juf.nl/fotos.asp. Mrs. gredisgewijs had ik daar (zie intro) wel de nodige verwachtingen van, ofschoon juf José van het Onderwijsmuseum toch wel de Harry uit Mrs. Gredis in mij naar boven haalt, zelfs zonder op de video rondom belonen en straffen uitsluitsel geeft rondom haar silken legs.

De band echter, lijkt helemaal geen juf te featuren. De zanger, tja. Groot, fors -p in c zeggen we dik- ruig en ongewis, Rotterdam Zuids. Café-eigenaar, hoewel dat juist in het bewuste plekje weer een totaal ander type is. Suggesties, iemand? Wie? Discotheekeigenaar? En zijn vrouw was er ook?Gek kind.
Verantwoorde lectuur over de man die volop in het leven staat (waar haaaal ik het vandaan) leert ons dat de juf belangrijk is. Mamma is zowel safe haven als autoriteit; de juf is de eerste kennismaking met een ander persoon, very fragrant en voorzien van Katrien Duckwimpers (speculatieve definitie van mijn 1 en 4e klasjuffen samen, thans 3e en 6e dacht ik).

Waarom dit onderwerp aldus aangesneden? Welnu, ik denk niet dat ik eerder zo een grote hoeveelheid gekooide beesten bij elkaar heb aangetroffen -gescheiden mannen wellicht- en had een Ueberjufcasting .. Juf der Juffen capo di tutti capi leuk geweest. Niet getreurd, Elze heeft momenteel geen band en Simoon kan best een zaterdagje missen (rhp-producties.nl > foto).

Een andere windrichting gekozen, kan men van zo'n publiek natuurlijk ook de zonzijde zien. Hoe lang is het wel niet geleden dat een Cameo-achtige ten tonele verscheen. Voor degene die laat inschakelden, wat is cameo? Negroide funk vol oerwoudgeluiden, teksten als single life ploink! a goodbye is a device to bring you back to me, op smaak gebracht met testosteron. Het mag inmiddels een doelgroep heten, zeg ik.

Andrew featuring Scarlett, evenzeer een concept en ik schud het uit mijn mouw alsof het niets is. Geluidstechnicusmuziek met ijle vrouwenstem erover van ultrafataal parfummodel. Tinkerbell on cough syrup, noemt hij het zelf. Laag op laag die partij opzetten, batterij hier magneetcombinatie daar, alvorens een bres in de verdediging te slaan. Waar dat bij Gomer Pyle van accuboor naar betonmolen gaat, is het hier kalimba, jinglebell, struikgewasruis, inhoud frobelleskist.

En e ven tu eel, het schijnt dat ik daar wel eens over zeur, zou een kersengelipt brulrefreinlievend smaragdgegordeld (nieuw!) tekstueelschalks Kvkherinnerend voorheenjongding-ding in jadegroen of Girlsaloudrood wier trekken d'andere jose en patty vereningen daar iets kunnen losmaken. Ik zeg maar wat.

Rest mij nog mede te delen dat het positief denken mij uitermate begint te vermoeiien, om Herman te citeren.
  • rhp Offline

Re: Dit is toch wel wat eendimensionaal

Bericht door rhp »
Van kernfusiegestookt naar in your face.

Maak kennis met Inna, in de fhm. 't Is zo'n housedreunzangeresje, veel synth en weinig tekst. 538 maakt er van die verzamelCD's van. Get up stand up open your eyes. Ain't nothing crazy 'bout me I just think I'm free. Whay do you run away You gonna let me down 2x. Meestal gaat dat over de liiefde, maar met I bruise easily, get shaky You got a fever I can't get enough it feels so good komt de medische sector er ook goed af.

Waarover ik iets bedacht, en dat gaat over de z.g. Rider.

Setje handdoeken, niet-pluizend. Minimarsjes, malteser. Spawater. Hoofdpijnpoeier. Universele afstandbediening, 800 asa fotorol, folkwoodsticket, vulpen voor linkshandigen, wasamimayonaise, princess camping 2188 met druppelstop. 241 delige Gardena set, rs 232-rs 445 adapter, songs of bond, Tristar travel iron, Lizzie Jordan’s secret life, Demsel in distress op dvd én video, Rick Ashley bootleg, The complete guide to chinese face reading, pink glove and a black glove, stengelbengel, tekentang, emergency poncho one size fits all, metal case notting hill, Cynthia Heimel’s sex tips for girls in limited edition met origineel omslagontwerp en fotofinish, byouteriedoos in lulurpasta, paspop met voet, tweetie t shirt 5/24 dvd.

Riders, dus. VIJF BLANKE SLAVINNEN EN EEN BADKUIP, tja, Inna’s wensen zijn toch ’t ultieme .. rider di tutti rider, capo di tutti capi.

[ voor u vraagt waarom welnu: museumbezoekers willen wel naar zangeressen, van Elize via Inna tot Marike de Jager, maar weten niet dat je daar ook heel goed alleen naar toe kunt. Yep, da kan. Moet u doen. ]

Voor de nerding: www.last.fm/music/inna/+images
  • rhp Offline

Choose life (or at least your decade)

Bericht door rhp »
Wij van de marketinghint denken na over de dingen. Zo kwamen wij (ik) op de volgend lumineuze gedachte: voor alles is een decennium. Knudsengeneusde Yanks in Blaxploitation era. Veronica promo-team in de jaren 80, NCRV equivalent op MT brommer met The Wrestler bodywarmer zo'n 50 jaar erna (5, vijf, dat zeg ik).

Een groot gezin en papa in de fabriek of anderszins Gewone Man: jaren 50. Nu is dat niet meer te doen, slaat u de vpro documentaire erop na, welgeteld een dochter die een beetje dolfinariumgewijs mee wil doen met de Suberbiakofferplacement in het gremium van broekhoest, maar verder nul respons.

Basisschool: jaren 30. Montessori, oorveeg, Jenaplan en of het ooit nut zou hebben -studeren- dat was in die jaren echt onvoorspelbaar. Kijk, dat is motivatie, tegen al beter judgement.

Luchtvaart nu: prijsvechter, ongeluk op Schiphol, kredietcrisis parlementaire enquete: geen lol meer aan. Du moment dat een buienradar niet meer op je neus paste als een anaste sia sas uh verdoving, hadden ze ermee op moeten houden. En een piloot moet van de Schiphol meteobalie een uitdraai van het weer hebben op kettingformulier uit een Matrixprinter op grrrrmbl dubbeltabloid. En Armand Pien moet ook terug.

Nee, dat wordt nooit meer wat.

De jeugd. Men dient te starten in een 3.05 lambdagstookte geiserbeslagen portiekwijk, idealiter Index- R4 safari voor de deur, drie deuren verder huize de Capri van sleutelsmurf die witgelaarste discojuf thuisbezorgt/imponeert. De vader, idealiter Klaas Ybema in Schettens, heeft schik in in feite heel saaie hobbies zoals assistentredactielid de Weerspiegel, vogelaar, vulpennen verzamelen uit het Oostblok waarmee boerderijen onteigend zijn. Postzegels verzamelen van Gilbert & Ellice Islands, bibliofiele uitvoeringen van U-o-me van luv verzamelen (weetikveel). De moeder dient Agneta te gelijken of mies Bouwman (alleen niet tegelijk) en graag naar het strand gaan om dan decollete en vetrolletjes bezorgd te besluikkijken (liefst wel tegelijk). Neveneffect: bikini in prepuberale hersenstam, kan je nog veel plezier van hebben zonder pré.

Eagle 36; bermuda tuig en dat is dan de retro, ik weet geeneens hoe het origineel heet. Zeilen dus, helemaal lang geleden ideaal.

Slaat u anders de Taschen erop na, als u mij niet gelooft. Maar 3000 euro korting per radiocommercial op de neo-Kever uit Tsjechie .. de auto-industrie kende ook betere tijden. Van Fuego naar BX: graph design. Gevaarlijke vrouw in Scirocco, helpende 5.7 in Ibiza WTF (1). Felix don't you want my love versus knuffelrock 13 1/2. Midlifecrisee in Mazda 121, en dat dat een bolhoedje werd wisten ze toen geeneens, kunt u nagaan. Idereen met bugaboo (dat heette toen anders) in een Charmant achtige, zo zagen al die gezinswagens er toen uit en dat moet, want dan kun je zelfs een Stallion of Caravan nog verkopen (met of zonder tikfout).

Waarom kon toen opeens alles? Althans, het opeens zit in het nu en het alles in het toen. De Jaren 80. Dorene Earl Dott, in Noorweegse trui, met schoudervulling en legging. Meer Is Het Gewoon Niet. Hoewel het clientele natuurlijk ook in de race meedoet. Dorene is verdiept in haar punt.lassie situatie en zo'n barman .. is dat het nu wel ('t is er eentje van de Miranda soort S&tC gewijs, dat zie je zo). De dagwaarde en restwaardecijfers, rollend van de Aldatex: ontsnapt aan haar aandacht, 't is gecompliceerd. En wie komen daar binnengewandeld? Kerst met de Bernadottes, Drottingholm 1981. Hjortonijs of worst-van-kerst. Alsof vrienden maken van twee kanten komt http://www.amazon.com/How-Win-Friends-Influence-People/dp/0671723650#reader_0671723650.

Kijk, dan hoeven Niek Berendsen en Harry Tortike het alleen nog maar op te nemen, deuntje Candy Dulfer eronder en puntgemaakt.

Kan Capo di tutti nog even een punt laten/maken met de Rover 214 waaraan (afdeling schade) getrokken wordt alsof die machine daar Fred van Putten zelf is .. verkoopt de 929 zichzelf (of toch niet).

Enfin, the Breakfastclubjaren, Sandra, Maribelle Popfoto, ik vind dat het autodealermoment.

____

Da's 1.2 CLx, doorgaans. typeplaat matchend met slogan 20 jaar later, maar daaarmee zijn de overeenkomsten van de AutoVaz-basher in de competitie te weinig ruitewissers (per ruit) wel opgesomd.
http://oldjapanesecar.proboards.com/index.cgi?board=brodaihatsu&action=display&thread=885 like so

PS u zal ook niks zeggen he. Haal ik Sharon Stone en Glenn Close door elkaar. En dat Felix weet ik ook niet zeker toem toem tada toem du doem gut leg dat eenss uit bij de cd-uitleen.

PS 2: Toch nog bekend worden met oenig autootje gaat via de sloop. http://www.imcdb.org/vehicle_83557-Seat-Ibiza-Typ-021A-1987.html De Ibiza WTF is uitermate geliefd als er in scenes auto's te pletter gereden worden (for obvios reasons). WTF, qua onverkoopbaar, wordt dan 5 deurs, diesel of beide.

• rhp Offline

If you can't get depressed there, you can't anywhere (Rotterdam)

Bericht door rhp »
Vier uur 's nachts is het officiele depressiemoment, maar ook zonder SPW textiele werkvormen weet u dat december geen Praagse Lente is voor getroubleerde heren m/v. Nl10, niemand beseft dat beter dan NL10. Hoewel Arminius met Rotterdam is dandystad woensdag aanstaande dat misschien het allermeest beseft. Denkt u eens in, al meer dan 7 jaar verstand van het beste uitgaan .. te Rotterdam.

Dijenkletser en lachofikschiet in de BVeetjePlof. Granny's first, nlvoordeelnl, pepernoten cups, dat zal kraken. Fleuw en Ingman werken eendrachtig aan de implementatie van selectie aan de poort bij universteiten. Zij een piercing, hij een airhead. Overigens betrof het Amsterdam. De Rotterdamfactor is de urbaanse danscene. Rotterdam, namelijk, is thans dance capital, goedemorgen! De geinterviewde Ballentent is eigenlijk coach op een C-weg voor dropouts te Tynaarloo. De tournedospolitie deelt zes sterren uit in plaats van rake tikken, en prijs de geldmachine tot ze bloost. Nieuw! een pizzahut.

Bladeren we verder, vallen de schellen. Booty Carell, Cynic in Baroeg voor 13E. Radiohead, fender Rhodes, electriek en klassiek: Suzan is every woman. Downward spiral, greatest hits. 40 jaar al, staan we al zo lang elkaar vrede van god toe te wensen, da's geen proces meer, deze rouw. NRC vol klanten en de krant steeds minder redactieleden. De gewone man heeft foute woensdag en een Nightmare op 3 december. Venus en Mars in het derde huis, houd vrouwen en dochters binnen wat lees ik nu: Voor Hem en voor Haar, Belle Perez en Nightmare in een luxe geschenkverpakking eens in je leven begin je te leven ...

Gekooid door een hardnekkig masochisme vertekken wij niet uit Rotterdam, vooral ook omdat geen woningbouwvereniging ons wil hebben en wie zegt dat ze daar wel Meikes Tollema of andere zessterenvrouwen hebben en geen Nicky en Denley. Keus hebben we niet, de tijd heelt alle wonden liefst met EHBO-juf zie eerdere Tollema-opmerkingen. We moeten door, we moeten door.

Tip uit het Suske en Wiske vakantieboek: de linkse kleermaker. Schaar in uw verkeerde hand, en epibreren dat uitgaansgreminum. Pagina 11 28 40 en 46 zijn allen geschikt.

http://artiestenrevue.webs.com/liesbeth.jpg
http://www.stripspeciaalzaak.be/Interviews/SuskeWiske300.htm fotootjes, eigenlijk best blij.

int. ref. dus het knltb vakantieboek is ellebel k3 en wiske die liesbeth heet. 4W+H maar en hoe toch integeroverflopw attempt to divide by zero
Plaats reactie