- ditmagvast Offline
Iemand enig idee wat dit (ongeveer) waard is
Bericht door ditmagvast »Dag allemaal
Ik heb recent een serie van 9 prenten gekocht van gebouwen in Enschede en omstreken. Het betreft prenten van de kunstenaar Klaas Bernink. Ik zal drie foto's als voorbeeld bijvoegen. De prenten zitten in lijsten (merk Nieleen, afmeting 35x25 cm) gemaakt door lijstenmakerij Govaarts-Homan te Enschede. De hele serie bevat de volgende werken:
• Kalkzandsteenfabriek te Lonneker, 1972
• Oude Marechausseekazerne te Glanerbrug, 1973
• Villa aan de Oldenzaalsestraat te Enschede, 1974
• Veldstraat te Glanerbrug, 1975
• Stadhuis van Enschede, 1977
• Theater Concordia en Kunstcentrum Marktzeventien te Enschede, 1977
• Boerderij Erve Zwartkate in de omgeving van Enschede, 1978
• Mijn te Dortmund, 1985
• Oud en Nieuw in het centrum van Enschede, 1987
Heeft iemand toevallig informatie over deze werken? Het gaat dan vooral over oplage (staan verder geen handtekening of serienummer bij), eventuele waarde of overige informatie. Alvast bedankt voor de moeite.
Groeten,
Joost
Ik heb recent een serie van 9 prenten gekocht van gebouwen in Enschede en omstreken. Het betreft prenten van de kunstenaar Klaas Bernink. Ik zal drie foto's als voorbeeld bijvoegen. De prenten zitten in lijsten (merk Nieleen, afmeting 35x25 cm) gemaakt door lijstenmakerij Govaarts-Homan te Enschede. De hele serie bevat de volgende werken:
• Kalkzandsteenfabriek te Lonneker, 1972
• Oude Marechausseekazerne te Glanerbrug, 1973
• Villa aan de Oldenzaalsestraat te Enschede, 1974
• Veldstraat te Glanerbrug, 1975
• Stadhuis van Enschede, 1977
• Theater Concordia en Kunstcentrum Marktzeventien te Enschede, 1977
• Boerderij Erve Zwartkate in de omgeving van Enschede, 1978
• Mijn te Dortmund, 1985
• Oud en Nieuw in het centrum van Enschede, 1987
Heeft iemand toevallig informatie over deze werken? Het gaat dan vooral over oplage (staan verder geen handtekening of serienummer bij), eventuele waarde of overige informatie. Alvast bedankt voor de moeite.
Groeten,
Joost