F. de Graaf Offline Henk Dekker Bericht door F. de Graaf » 02 nov 1998, 12:21 Citeer Ik wil informatie over het leven en zijn schilderijen van de schilder Henk Dekker. Omhoog
Pirie Offline Re: Henk Dekker Bericht door Pirie » 13 nov 1999, 11:39 Citeer : Ik wil informatie over het leven en zijn schilderijen van de schilder Henk Dekker. Omhoog
Ed Dekker Offline Re: Henk Dekker Bericht door Ed Dekker » 23 jan 2000, 18:36 Citeer Ooit was het mijn oom .......Voor meer info email mij......... Omhoog
Thomas Olink Offline Re: Henk Dekker Bericht door Thomas Olink » 14 jul 2000, 10:37 Citeer : Ik wil informatie over het leven en zijn schilderijen van de schilder Henk Dekker. Omhoog
thomas olink Offline Re: Henk Dekker Bericht door thomas olink » 01 okt 2000, 09:33 Citeer : : Ik wil informatie over het leven en zijn schilderijen van de schilder Henk Dekker. Omhoog
thom olink Offline Re: Henk Dekker Bericht door thom olink » 01 okt 2000, 09:38 Citeer : Ooit was het mijn oom .......: Voor meer info email mij......... Omhoog
vd Vliet Offline Re: Henk Dekker Bericht door vd Vliet » 31 dec 2000, 17:06 Citeer : Ik wil informatie over het leven en zijn schilderijen van de schilder Henk Dekker. Omhoog
Timmermann J.H.G. Offline Re: Henk Dekker Bericht door Timmermann J.H.G. » 03 feb 2001, 20:48 Citeer : : Ik wil informatie over het leven en zijn schilderijen van de schilder Henk Dekker.Bezit werk van Dekker Omhoog
J.A.v.d.Leeuw Offline Re: Henk Dekker Bericht door J.A.v.d.Leeuw » 12 feb 2001, 22:46 Citeer : : Ik wil informatie over het leven en zijn schilderijen van de schilder Henk Dekker. Omhoog
J.A.van der Leeuw Offline Re: Henk Dekker Bericht door J.A.van der Leeuw » 12 feb 2001, 22:51 Citeer : : Ik wil informatie over het leven en zijn schilderijen van de schilder Henk Dekker. Omhoog