Doorgaan naar inhoud

Onderzoeken van Gogh Museum

Discussie - Discussion

Re: Onderzoeken van Gogh Museum

Bericht door philip silbernberg »
Een grappige uitspraak van de heer Goudstikker Jr., een groot expert op oude tekeningen-gebied, zijn vader was waarschijnlijk de grootste kenner van Nederland op dat gebied, en ook kunsthandelaar,noemde de voorloper van het Van Gogh-Museum-team, het z.g.expertiseinstituut, wat functioneerde in de jaren vijftig en waar de bedroevende incompetente expertsises over mijn beide werken ook oorspronkelijk vandaan komen smalend"Het Blindeninstituut".Mag ik dan als zijnde Drs.silbernberg deze betiteling ook volgaarne hanteren in de karakterisering van het van gogh museum-onderzoeksteam van heden ten dage.
  • Jim Offline

Bericht door Jim »
Philip! Je bent weer thuis! Gelukkig kunnen we nu allemaal de soap weer volgen. 'Goede werken, slechte werken'. 'Onderweg naar erkenning'.

Overigens is het volgens mij Samuel Goudhakker Sr.

Jim!
Bert

Bericht door philip silbernberg »
Mag Mijn Strijd("Mein "Kampf) ook enige aandacht bij de edele minister Plassterk of id de strijd van een Joodse autochtoon niet interessant genoeg voor de heren, die zich zo sterk maken voor het recht op vrije meningsuiting en mijn strijd is tegen zijn eigen ambtenaren!!!!!!!
Drs.Phlip silbernberg,Alumni Lovaniensis
Plaats reactie