Doorgaan naar inhoud

Onderzoeken van Gogh Museum

Discussie - Discussion

Re: Onderzoeken van Gogh Museum

Bericht door philip silbernberg »
Jim,
Die meneer heeft niets gesnapt.Wie mijn verhaal goed leest gaat niet zo brutaal en respectloos te werk.De man heeft blijkbaar mijn verhaal etc niet eens goed gelezen en leutert er op los. Ik heb al diverse malen verzocht op te sod. maar hij verdomd het en blijft maar fokken, tegen beter weten in. ook misbruikt thij de ruimte door tig maal over zaaien en zo te beginnen,wat vervelend is. Ik heb de man niet uitgenodigd, hij dringt zich op maar gaat niet echt in op mijn verhaal. Dat is niet op te brengen voor mij een gesprek op zo,n laag nivo.

het is makkelijk om maar wat te kwetteren, maar dat is niet mijn bedoeling. Ik ben juist van het anti-kwetter-comite-
De problematiek is te belangrijk om te verzanden in ja/neen kreten en echt of vals. Dat is niet zinvol.Al die Van Buren een echte kerel was dan belde hij inderdaad de Duitse pigmentdeskundige op of zelfs kan hij de resultaten bij mij krijgen en zelfs kan ik ze hier citeren, maar in zo,n onprettige sfeer en met zo,n anti-Landais gevoel bij de man, zeker omdat ie een werk van hem heeft afgekeurd, schiet ik niets op, want deze man mist de kennis om ueberhaupt met Landais zinvol te debatteren, en ook helaas met mij. Dus laten we meneer van Buren verder rusten in vrede .
we le rusten Leve de echte kunstwetenschap. tegen kletspraat en obscurantisme, dat is er juist al veel te veel.Overigens kan ik me niet voorstellen dat heertje Van Buren echt met Landais heeft gesproken,en zo ja dan waarschijnlijk toch met negatief resultaat aan zijn teleurgestelde houding te merken. Hij heeft inderdzzd eens een werk van iemand uit Brabant afgekeurt en ik dacht meneer van Buren daarin te herkennen, gezien zijn
beperkte uitdrukkingsvermogen en zijn typisch taalgebruik , wat me aan Brabantse regionen doet denken.
ph

zo kun je alles ontkennen Van Buren en je praat over dingen die je niet weet en dat is ongezond. dat noem ik kletsen uit het nekje. De heer Dr.Jaegers is juist een uiterst bekaam en beroemd pigment-deskundige, dus ale we dat al niet meer aanvaarden dan is alle gesprek zinloos meneertje van Buren Sorry Ik kap er mee en geef u geen antwoord meer.

geef dan wat titels van boeken die u over dit onderwerp hebt gepubliceerd. de heer Landais is internationaal bekend en erkend als Vincent-expert, mede door zijn uistekende boeken en expertises. Ik denk niet dat ze in het Museum van Breda veel aan uw weinig gedifferentieerde uitspraken zouden hebben gehad in 2003 bij de beoordeling en selectie van hetw erk van Vincent aldaar!
Nogmaals, meneer van Buren, praatjes vullen geen gaatjes, maar goede research wel
  • admin Offline

Bericht door admin »
dutchfineartd Schreef:
-------------------------------------------------------
> Jim; Er zijn blijkbaar geen regels in dit
> forum.Die staan nergens te lezen ,zie jij ze?Er is
> ook geen 'moderator'(forum-beheerder) , als die er
> wel was geweest dan was er inderdaad heel wat
> ge-banned.

Het ontbreken van explicitiete regels voor het gebruik van discussiepagina's op de Museumserver betekent niet dat er geen regels zijn ;-)
En er wordt wel zeker gemodereerd, al grijp ik zeer zelden in.

Nu deze discussie al enkele keren op het punt van ontsporen heeft gestaan is het wellicht een goed idee om in ieder geval in dít forum enkele regels op te stellen.

> Maar in dit geval heeft dhr Silbernberg in
> principe het recht te roepen wat hij wil...

Precies; en hij wordt stevig van repliek gediend (en gevoed, dat ook).

groet,
Marco Legemaate
(moderator)

Plaats reactie