Overigens ben ik het met Wittgenstein eens dat men moet zwijgen wanneer men ergens niet over kan praten. En oogsten en zaaien zijn toch meer landbouwactiviteiten, waar ik me verre van hou.
Dag Jim,
Graag kritiek, maar dan zakelijk to the point en terzake, maar niet dat gelul in de ruimte,
Sorry . het is alleen maar detructief en er is geen duidelijke boodschap ,alleen algemene leuterkoek zonder echte details. Zo val ik in slaap in ieder geval.
Slaap lekker.
Philip
Jim; Er zijn blijkbaar geen regels in dit forum.Die staan nergens te lezen ,zie jij ze?Er is ook geen 'moderator'(forum-beheerder) , als die er wel was geweest dan was er inderdaad heel wat ge-banned.
Maar in dit geval heeft dhr Silbernberg in principe het recht te roepen wat hij wil...
meneer van Buren ga lekker net de pigmentdeskundige in Bornheim kwekken, een chemisch ingenieur en een heer die ook pigmentonderzoek heeft gedaan voor het VGM , want ik bestrijd graag mijn tegenstanders met dezelfde wapens. Deze Dr.Jaegers heeft geconstateerd dat de sgnatuur authentiek is , zoals ook laLandais met zijn colorimetrische methode, hopende u voorlopig voldoende te hebben geinformeerd. Ga maar met die pigmentdeskundige bakkeleien want ik ben zoveel Ueberheblichkeit zat.
Als u wilt geef ik zijn telefoonnummer dan kan u dat verifieren en ik heb meer vertrouwen in eerlijk wetenschappelijk onderzoek dan praathes voor de vaak, zoals de uwe en die van Van Tilborgh en VAN GELDER.
mocht meneer van Buren het echt willen weten dan kan ik hem uitgebreid en op rustige manier uitleggen hoe de vork in de steel zit maar hij is volgens mij uiterst bevooroordeeld en dan heeft een discussie weinig zin. Wij kunnen alleen zinvol debateren wanneer wij elkaar in elkaars waarde laten, maar bij hem heb ik de indruk dat ie sowieso coute que coute gelijk wil hebben terwijl ik notabe het dure onderzoek heb betaald uit mijn zak!En ook het VGM heeft nagelaten deze authenticiteit te detecteren, hetgeen gewoon zwak is, meneertje en gaat u maar lekker op de knieen voor die geweldige onderzoekers van het VGM.Ik kandar gelukkig nog doorheen kijken.
grrrrr.
Ph
Begrijpt u.
Ph
Je hebt helemaal gelijk dutchfineart. Geen regels en dus zijn het fatsoen en het respect van degenen die hier schrijven bepalend. Ik begrijp best dat Philip is gefrusteerd maar dit heeft geen enkele zin. Het heeft geen niveu meer en de inhoud lijdt daar ook nogal onder. Er zijn ook andere mensen die gebruik willen maken van dit forum maar nu zie je door de bomen het bos niet meer.