- hendrikwoldering Offline
Re: Onderzoeken van Gogh Museum
Bericht door hendrikwoldering »Hallo Philip,
Bewaar voorlopig je uitingen van ongenoegen verder voor je boek en voor de rechtbank
schelden heeft weinig zin bij dit soort mensen.
het zal iedereen zo langzamerhand wel duidelijk zijn wat er loos is.
Ik post alleen essentiele zaken de rest wat ik denk is voor mezelf.
Ik weet als geen ander hoe frustrerend dit hele gebeuren werkt,en dat dit tot gevolg heeft dat
men met een brok ongenoegen achtergelaten wordt
en een groot gevoel van onmacht kan je overspoelen, maar weet inmiddels ook zoals ik al eerder zei dat alleen voor de Rechtbank dit soort problemen aan de kaak kunnen worden gesteld.
En dan zal de Rechter moeten beslissen!!
Houd je in de tussenliggende tijd koest anders heb je jezelf. Zoals je waarschijnlijk ook weet zijn er verzamelaars van Van Gogh geweest die
er doodziek van zijn geworden ... dit is wel het laatse. dus houd jezelf in....
grt
Hendrik
Bewaar voorlopig je uitingen van ongenoegen verder voor je boek en voor de rechtbank
schelden heeft weinig zin bij dit soort mensen.
het zal iedereen zo langzamerhand wel duidelijk zijn wat er loos is.
Ik post alleen essentiele zaken de rest wat ik denk is voor mezelf.
Ik weet als geen ander hoe frustrerend dit hele gebeuren werkt,en dat dit tot gevolg heeft dat
men met een brok ongenoegen achtergelaten wordt
en een groot gevoel van onmacht kan je overspoelen, maar weet inmiddels ook zoals ik al eerder zei dat alleen voor de Rechtbank dit soort problemen aan de kaak kunnen worden gesteld.
En dan zal de Rechter moeten beslissen!!
Houd je in de tussenliggende tijd koest anders heb je jezelf. Zoals je waarschijnlijk ook weet zijn er verzamelaars van Van Gogh geweest die
er doodziek van zijn geworden ... dit is wel het laatse. dus houd jezelf in....
grt
Hendrik