Kwam je bericht tegen op google, als ik het zo lees denk ik dat het hier om mijn vader Jan Hendrik Moerman gaat geboren 17 juni 1943 te Vlaardingen, hij is helaas 21 december 2007 overleden. Laat me even weten wat voor informatie je zou willen hebben. Graag zou ik willen weten of je een schilderij van hem hebt en eventueel een foto zou kunnen sturen.
Waarschijnlijk is het schilderij (winterlandschap) van jouw vader geweest. Mijn vader heeft het schilderij in 1983 gekocht in Utrecht bij galerie Wezel op de Biltstraat.
Misschien weet jij wanneer je vader dit schilderij gemaakt heeft? Ook weet je misschien waar dit is geschilderd.
Mocht je verdere vragen aan mij hebben dan kan je mij ook bereiken via mijn prive mailadres: ferryweldam@hotmail.com.
Hallo, ik was op zoek naar de schilder J.H. Moerman, omdat mijn ouders een schilderij van hem hebben. Zo te zien is dit dezelfde schilder. Dit schilderij heb ik namelijk op marktplaats te koop aangeboden (voor mijn ouders). Ik weet niet of iemand belangstelling heeft voor dit schilderij? Zie foto.
Hallo, ik was aan 't googlen op schilder J.H. Moerman en ben zo op deze site terecht gekomen.Ik heb namelijk een schilderij van J.H. Moerman te koop aangeboden op marktplaats voor mijn ouders. Misschien heeft u hier belangstelling bij? Zie foto.
Met vriendelijke groet,
Cisca Harmans
Hallo, ik was aan 't googlen op schilder J.H. Moerman en ben zo op deze site terecht gekomen.Ik heb namelijk een schilderij van J.H. Moerman te koop aangeboden op marktplaats voor mijn ouders. Misschien heeft u hier belangstelling bij? Ik wilde een foto hierbij plaatsen, maar krijg een error...Het is ook een landschapsschilderij.
Met vriendelijke groet,
Cisca Harmans