fjongens Offline Berichten: 2 Lid geworden op: 28 mar 2008, 12:40 stilleven Th Selhorst Bericht door fjongens » 28 mar 2008, 13:01 Citeer Bij mijn moeder hangt dit schilderij. Gesigneerd door Th Selhorst. Wie kan mij meer vertellen over deze schilder? Met vriendelije groet, Frank C. Jongens Omhoog