Doorgaan naar inhoud

Kent U de schilder J. van Leeuwen

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
  • Reinier van den Heuvel Offline

Kent U de schilder J. van Leeuwen

Bericht door Reinier van den Heuvel »
Recentelijk zijn wij in het bezit gekomen van een schilderij van Dhr. J. van Leeuwen. Op dit schilderij staat afgebeeld, een wit huisje met strooien dak en 2 scharrelende kippen. Zou degene die mij informatie kan geven mij willen e-mailen op het bijstaande adres. Met vriendelijke groet, Reinier van den Heuvel.
  • S Gaastra Offline

Re: Kent U de schilder J. van Leeuwen

Bericht door S Gaastra »
wij zijn in het bezit van een schilderij van H v. Leeuwen. Daarop een kar met 2 paarden en een man die twijgen verzameld. Ik scht het schilderij begin deze eeuw maar weet er verder niets van. Identieke familie ?
  • Marijn Offline

Bericht door Marijn »
In de krant 'de gelderlander'van 28 december 2000, katern Nijmegen staat een winterlandschap van hem afgebeeld. Dat schilderij is te zien in Nimegen in Museum Het Valkhof. Daar weten ze vast meer van die schilder.
  • Monika Willing Offline

Bericht door Monika Willing »
: ik zijn in het bezit van een schilderij van H v. Leeuwen. Daarop bloomen. Ik scht het schilderij begin deze eeuw maar weet er verder niets van. Identieke familie ?Ik wil
ok meer davon weten
  • rick van velden Offline

Bericht door rick van velden »
Ook ik ben in het bezit van een schilderij van H. van Leeuwen, begin 20e eeuw; stilleven van bolchrysanten in een koperen pot. Graag zou ik meer overdeze schilder en schilderij te weten komen.
Plaats reactie