Doorgaan naar inhoud

Hollandse schilders en hun waarde

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
  • Fection Offline

Re: Gratis Waarde-taxatie schilderijen

Bericht door Fection »
Ik wil graag de waarde weten van een schilderij van Albert Jurardus van Prooijen die ik op zolder heb gevonden.

Gelijk soorte panelen vond ik op internet voor rond de 3000 euro...

Het olieverf schilderijtje is 17,5 bij 27,5 cm!

foto:
http://img441.imageshack.us/img441/3091/dscf1534ui2.jpg
  • Ans Offline

Bericht door Ans »
Ik ben in het bezit van een schilderij, getekend door J.v.Raamsdonk. Het is een vrij groot schilderij met een afbeelding van links en rechts grote bomen. Op de voorgrond links is water te zien. Kunt u me helpen aan informatie over deze schilder en mogelijk over dit schildrij.
  • Ans Offline

Bericht door Ans »
Ik zou graag wat meer willen weten over een schilderij van J.v.Raamsdonk. Het betreft een vrij groot schilderij met een afbeelding van bomen, links en rechts en op de voorgrond een plas/waterpartij. Het is geschilderd met vrij donkere kleuren. Graag uw reactie.
  • watbizzik Offline

Bericht door watbizzik »
Heer Heemskerk,
Allereerst mag eens gezegd worden dat het zeer gewaardeerd wordt dat u gratis informatie verstrekt en taxatie-waardes geeft.

Mijn vraag:
Kunt u informatie geven over G. van der Heijden, die bijgaand schilderijtje heeft gemaakt alsmede de waarde van het schilderij.

Olieverf op doek. Afmetingen:34 x 27,5 cm
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
  • ton ketting Offline

Bericht door ton ketting »
Ls, ik zoek al enkele jaren naar de naam van de schilder van het schilderij waarvan hier een link naar wat foto's http://bbst.thuisbak.nl/galeries/schilderij/ En natuurlijk wat het kan opbrengen svp ?
bij voorbaat mijn welgemeende dank. Ton Ketting.
tobias@retclub.nl
Bijlagen
Wanneer je tegen kleine boompjes praat, ga dan door de knieën en buk niet voorover.
  • Dungen Offline

Bericht door Dungen »
Ik heb een schilderij van E pierzynki,het is volgens mij een afbeelding van een oorlogs strijd,tussen de Turken en Oostenrijk.Ik zit er over te denken om het schoon te laten maken,als het de moeite waard is.Wie kan mij iets meer vertellen over deze schilder.a.dungen6@chello.nl
informatie even doormailen a.u.b.
Bijlagen
  • ton ketting Offline

Bericht door ton ketting »
Krijg je eigenlijk nog wel antwoord op de vragen, in acht genomen dat het eerste bericht wel oud is en er helemaal verder geen antwoorden te lezen zijn of reacties ? Zal ik dan toch nog antwoord krijgen, ik hoop het van harte.

Ton.
Wanneer je tegen kleine boompjes praat, ga dan door de knieën en buk niet voorover.
Plaats reactie