Doorgaan naar inhoud

p verschuur

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
  • van de wolf Offline

p verschuur

Bericht door van de wolf »
wie kan mij wat vertellen over de schilder p verschuur.
ik heb namenlijk een schilderij waar een bos met wei met 2 paarden en een wagen hooi geladen wordt .
  • Els Jansen Offline

Re: p verschuur

Bericht door Els Jansen »
Wat leuk, ik heb ook een schilderij van P. Verschuur en vraag mij ook af wie deze schilder is. Op mijn schilderij staan twee paarden in een grote stal of werkplaats hooi te eten voor een open raam. Ik heb het schilderij van mijn overgrootmoeder gehad, ik heb geen idee hoe lang zij het al had.
  • vanderwolf Offline

Bericht door vanderwolf »
beste alex,ik krijg op het Rijksprentenkabinet wat jij aangeeft niets gevonden van deze p verschuur.
bij deze een foto van het schilderij,en graag mischien nog wat uitleg.
bij voorbaat mijn dank.

van der wolf
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
  • Angelus Offline

Bericht door Angelus »

Raar! ik heb ook een schilderij van P verschuur! ik kan bijna niks over hem vinden op het internet. Ik heb een schilderij waarbij 1 wit paard met een tuig in stal staat. Er zit ook een raam in de stal. Ik ben erg benieuwd hoe oud het schilderij ongeveer is. Kan iemand mij helpen?
  • henselma Offline

Bericht door henselma »
Ik heb ook een schilderij met 2 paarden bij een damhek en voor een bossage en met hun kont in de wind. Is deze P.Verschuur familie van de bekende paarden schilder Wouter verschuur?
  • pajeer Offline

Bericht door pajeer »
Ik heb ook een schilderij van P. Verschuur hangen. Gekocht bij kunstgalerij Simonis in Ede. Die vertelde mij toendertijd dat P. Verschuur een pseudoniem van
van Diggelen was. Sorry dat ik nu pas antwoordt.
  • Hart Offline

Bericht door Hart »
Het zure is alleen dat er noch een P.Verschuur, noch een Van Diggelen in zowel de wetenschappelijke databases (RKD etc) als in de websites van veilingresultaten te vinden zijn. Meneer Simonis kon dat indertijd zonder risico beweren, maar tegenwoordig zou hij snel tegen de lamp lopen.
Plaats reactie