- 24 mei 2021, 11:04
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: ik heb nog een schilderij van Novelli Haven 1936
- Reacties: 5
- Weergaves: 1892
Re: ik heb nog een schilderij van Novelli Haven 1936
Beste Hannes,
Ik heb wel belangstelling voor uw schilderij.
Wilt u mij een mail sturen als u het wilt verkopen?
Vr. gr.
Janzen
sjeef8000@gmail.com
Ik heb wel belangstelling voor uw schilderij.
Wilt u mij een mail sturen als u het wilt verkopen?
Vr. gr.
Janzen
sjeef8000@gmail.com