hanneskornoefel Offline Berichten: 3 Lid geworden op: 16 mei 2021, 19:06 ik heb nog een schilderij van Novelli Haven 1936 Bericht door hanneskornoefel » 16 mei 2021, 19:11 Citeer wat is de waarde voor de liefhebber? Bijlagen Omhoog
Bertvee Offline Berichten: 437 Lid geworden op: 07 jul 2013, 20:59 Re: ik heb nog een schilderij van Novelli Haven 1936 Bericht door Bertvee » 17 mei 2021, 08:24 Citeer Die zal niet veel meer zijn dan 5o euro. Omhoog
hanneskornoefel Offline Berichten: 3 Lid geworden op: 16 mei 2021, 19:06 Re: ik heb nog een schilderij van Novelli Haven 1936 Bericht door hanneskornoefel » 17 mei 2021, 22:10 Citeer een beetje google kwam ik dit tegen, zelfde schilder, zelfde haven, ander jaar Bijlagen Omhoog
Bertvee Offline Berichten: 437 Lid geworden op: 07 jul 2013, 20:59 Re: ik heb nog een schilderij van Novelli Haven 1936 Bericht door Bertvee » 18 mei 2021, 15:39 Citeer Ja veel vragen is niet zo moeilijk . Bijj Catawikii ziet ik opbrengsten tussen de 28 en 120 euro Omhoog
JanzenJanzen Offline Berichten: 2 Lid geworden op: 16 okt 2020, 11:21 Re: ik heb nog een schilderij van Novelli Haven 1936 Bericht door JanzenJanzen » 24 mei 2021, 11:04 Citeer Beste Hannes, Ik heb wel belangstelling voor uw schilderij. Wilt u mij een mail sturen als u het wilt verkopen? Vr. gr. Janzen sjeef8000@gmail.com Omhoog
hanneskornoefel Offline Berichten: 3 Lid geworden op: 16 mei 2021, 19:06 Re: ik heb nog een schilderij van Novelli Haven 1936 Bericht door hanneskornoefel » 25 mei 2021, 11:23 Citeer Beste Janzen, Dank voor uw interesse. Helaas is het schilderij niet voor verkoop bestemd. mvrgr. Omhoog