door JohannaJ 13 nov 2018, 08:49 Forum: Informatie gezocht Onderwerp: signatuur, van wie is dit? Reacties: 2 Weergaves: 1945 Re: signatuur, van wie is dit? Dank je wel Sytze, ik hoop dat ik met jouw informatie weer verder kom met mijn zoektocht. Spring naar bericht
door JohannaJ 12 nov 2018, 16:19 Forum: Informatie gezocht Onderwerp: signatuur, van wie is dit? Reacties: 2 Weergaves: 1945 signatuur, van wie is dit? Van een overleden vriendin kreeg ik deze tekening. Ik ben er erg blij mee, vind het heel mooi. Graag zou ik achterhalen wie de tekening gemaakt heeft. Of is het een litho? Dank je wel voor het meedenken. Spring naar bericht