signatuur, van wie is dit?
Bericht door JohannaJ »Van een overleden vriendin kreeg ik deze tekening. Ik ben er erg blij mee, vind het heel mooi.
Graag zou ik achterhalen wie de tekening gemaakt heeft.
Of is het een litho?
Dank je wel voor het meedenken.
Graag zou ik achterhalen wie de tekening gemaakt heeft.
Of is het een litho?
Dank je wel voor het meedenken.