Dit is het schilderij, maar ik vind die verdachtmakerij niet echt netjes. Meteen ervan uitgaan dat ik het gestolen zou hebben of het zou gaan stelen? Ik ben een vrouw van 65 die totaal geen behoefte heeft om me iets te gaan toe-eigenen laat staan te stelen
Wat een rare reactie. Snap niet wat bedoelt wordt met oneerlijke intenties.. Schilderij is al heel lang in onze familie. Was alleen benieuwd of iemand de signatuur herkende