Doorgaan naar inhoud

Er zijn 5 resultaten gevonden

Re: signatuur

Dit is het schilderij, maar ik vind die verdachtmakerij niet echt netjes. Meteen ervan uitgaan dat ik het gestolen zou hebben of het zou gaan stelen? Ik ben een vrouw van 65 die totaal geen behoefte heeft om me iets te gaan toe-eigenen laat staan te stelen