Doorgaan naar inhoud

Er zijn 3 resultaten gevonden

Re: Wat is dit waard?

sytze Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het hondenportretje is van Ed Gerdes, die een vakk


is het ook nog wat waard als ik vragen mag ik weet er namelijk helemaal niks van .
En ja ik ben kunst/cultuurbarbaar het interesseert me niet echt veel sorry. :P

Re: Wat is dit waard?

sytze Schreef:
-------------------------------------------------------
> De buitenste twee zijn zg. Giovanni's, lithografis
> http://www.ebay.de/itm/Antik-Heiligenbild-Schlafzi
> http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2
> Ze staan voor tegen de 100 euro op ebay, maar ze w
>
> De middelste ...