- 23 aug 2012, 11:01
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: ik heb een siebens
- Reacties: 23
- Weergaves: 12527
Re: ik heb een siebens
Ik heb ook een Sibens, gesigneerd met A Sibens! Het betreft een sneeuwlandschap. Mijn ouders hebben het schilderij begin jaren '40 gekocht toen ze in Einhoven woonden. Begin dit jaar is mijn moeder overleden en heb ik het schilderij geërfd. Het is in goede konditie. Vraag me af wat de waarde is ...