Ik heb een mooi schilderij van een boerderijtje gesinjeerd door A.Sibens. Schilder uit Eindhoven.
Wie kan mij er meer over vertellen?
Wat is de geschatte waarde?
Wie heeft intressen om het te verkopen?
Waar kan ik de beste prijs hiervoor krijgen?
Ik heb een A.Sibens schilderijtje kunnen kopen.
Het stelt een boerderijtje voor.
Ik vind het zelf heel mooi.
Kan iemand mij vertellen, wat dit schilderij waard is?
Ik kan foto,s mailen.
Ik heb een A.Sibens schilderijtje kunnen kopen.
Het stelt een boerderijtje voor.
Ik vind het zelf heel mooi.
Kan iemand mij vertellen, wat dit schilderij waard is?
Ik kan foto,s mailen.