- 30 jan 2011, 11:47
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: havenschilder J van Reyn
- Reacties: 4
- Weergaves: 7321
Re: havenschilder J van Reyn
goedemorgen,
ik zag u vraag over het schilderij van L van reyn (het havengezicht)wij hebben precies het zelfde schilderij en ook wij willen wel wat informatie,dus mijn vraag is bent u iets wijzer geworden?
gr,victor.
ik zag u vraag over het schilderij van L van reyn (het havengezicht)wij hebben precies het zelfde schilderij en ook wij willen wel wat informatie,dus mijn vraag is bent u iets wijzer geworden?
gr,victor.