- 16 nov 2008, 17:28
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Hendrik de laat
- Reacties: 4
- Weergaves: 5606
Re: Hendrik de laat
Oke kan kloppen, maar is wel lang geleden, dan.
nu heb ik hem met foto en al erop geplaatst dat je kan zien wat in ons bezit is.
Ik wiler gewoon wat meer over weten en eventueel een waarde van zo,n schilderij.
mvg
Harco
nu heb ik hem met foto en al erop geplaatst dat je kan zien wat in ons bezit is.
Ik wiler gewoon wat meer over weten en eventueel een waarde van zo,n schilderij.
mvg
Harco