Pagina 1 van 3
ik heb een siebens
Geplaatst: 14 okt 2003, 23:46
door Martijn van Hoof
Ik heb een siebens weten te bemachtigen en ben op zoek naar info over deze schilder. Wie kan mij helpen
Re: ik heb een siebens
Geplaatst: 17 okt 2003, 23:37
door Jan Sleegers
Is het de schilder A. SIBENS.
Re: ik heb een siebens
Geplaatst: 12 feb 2005, 16:54
door antoine siebens
met dit bericht heeft u iemand heel nieuwsgierig gemaakt.
Re: ik heb een siebens
Geplaatst: 30 jun 2005, 13:02
door jos
als het om de schilder A siebens gaat .Zijn werken zijn te zien in musea kempenland in eindhoven mijn vraag aan u is waar heeft u hem gekocht want zelf heb ik 4 werken van hem en ze zijn per stuk 5000 euro waard ik weet niet wat u betaald heeft maar het maakt mij nieuwschierig met vriendelijke groet Jos
Re: ik heb een siebens
Geplaatst: 30 jun 2005, 13:03
door jos
als het om de schilder A siebens gaat .Zijn werken zijn te zien in musea kempenland in eindhoven mijn vraag aan u is waar heeft u hem gekocht want zelf heb ik 4 werken van hem en ze zijn per stuk 5000 euro waard ik weet niet wat u betaald heeft maar het maakt mij nieuwschierig met vriendelijke groet Jos
Re: ik heb een siebens
Geplaatst: 30 jun 2005, 13:06
door jos
sorry maar ik bedoel ook de zelfde A sibens net zoals jan sleegers het schrijft
Re: ik heb een siebens
Geplaatst: 27 apr 2006, 22:03
door J.van Moorsel
Ik heb twee schilderijen A.Sibens, wie kan mij wat over de schilder, zijn oevre en tijd te vertellen?
Re: ik heb een siebens
Geplaatst: 27 apr 2006, 22:03
door J.van Moorsel
Ik heb twee schilderijen A.Sibens, wie kan mij wat over de schilder, zijn oevre en tijd te vertellen?Jan Sleegers schreef:
> Is het de schilder A. SIBENS.
Re: ik heb een siebens
Geplaatst: 02 jul 2008, 21:01
door bamiehapje
ik heb zelf ook een a siebens geerft van mijn oom
schilder heeft geleefd in eindhoven heb ik begrepen
Re: ik heb een siebens
Geplaatst: 02 jul 2008, 21:04
door bamiehapje
zelf heb ik ook een siebens thuis hangen formaat 1.00mtr bij 0.65cm landschap net schilderij