Doorgaan naar inhoud

Piet van der Hem

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
  • SpeurderRB13 Offline

Re: Piet van der Hem

Bericht door SpeurderRB13 »
https://www.simonis-buunk.nl/kunstwerk/piet-van-der-hem-schilderij-stierengevecht-madrid/19669/

Het zou kunnen... signatuur lijkt wel overeen te komen. Dat zegt helaas weinig! Om het zeker te weten moet u hiermee onder de arm naar een veilinghuis of expert. Die zal het met eigen ogen moeten en willen zien.
  • gerspee Offline

Bericht door gerspee »
Okay and evt vals of niet en lijkt er niet op nog even een vervolgvraag .

Hoe zie je het verschil tussen de olieverf van het schilderij en de acryl van de signatuur? En hoe haal je die 20 jaar verschil er uit tussen het schilderij en de signatuur ?

Altijd handig om te weten lijkt me . En de leeftijd van het schilderij nog een idee ?
  • gerspee Offline

Bericht door gerspee »
Korte update

Zoals je op de foto's kunt zien is het schilderij gevernist en staat de naam onder het vernis . Dus of gedaan na het maken van het schilderij of 20 jaar later en daarna laag vernis erover ?
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
  • gerspee Offline

Bericht door gerspee »
Vind reacties leuk op mijn vragen maar een verduidelijking komt dan niet meer ? Lijkt me toch als je als expert een mening geeft dat evt vragen als vervolg op het antwoord daarna ook geen probleem zijn ? Nu ben ik weer net zo ver als in het begin .
  • SpeurderRB13 Offline

Bericht door SpeurderRB13 »
Ik kijk wat onregelmatig op deze site, maar ik heb wat twijfels bij de stelligheid van de reactie van Scholte... ik zie er wel wat in. U zult helaas echt op zoek moeten naar een expert, mogelijk zijn hiervoor kosten aan verbonden maar dan weet u het zeker. Lijkt mij de moeite waard, maar dat is aan u! Succes, en ik ben eigenlijk wel heel benieuwd! ;)
  • mark plaat Offline

Bericht door mark plaat »
P van der Hem heeft heeft veel mooi werk gemaakt en vlot.
maar let eens op de D
Hoe moet je origineel werk van het echte onderscheiden...door een kenmerk.
Van der Hem kon als geen ander het fysiek van mens en dier raak neerzetten
Let eens op het oog van de stier
Maar ik ben een liefhebber en geen expert.
Bijlagen
  • gerspee Offline

Bericht door gerspee »
Bedankt voor jullie reacties en denk inderdaad dat een expert dit beter kan beoordelen en het vasthouden om ja of nee te kunnen zeggen . Dus nu op zoek naar de expert denk ik
Plaats reactie