Pagina 1 van 1

Vraag

Geplaatst: 07 nov 2022, 19:29
door Peterk1979
Wie kent deze schilder?
Via erfenis in bezit gekregen.

Oud eigenaar komt uit Den Haag/Scheveningen.

Gr, Peter

Re: Vraag

Geplaatst: 07 nov 2022, 20:18
door scholte
Hopelijk accepteer je een negatief oordeel van iemand die de markt kent. Dit schilderij zou nooit langs de receptie van een veilinghuis komen. Het is nageschilderd naar ik meen Sadee. Het niveau van het schilderwerk ik zo laag, dat het nooit een koper zou vinden voor meer dan een tientje. Daarom ook zal de zoektocht naar de maker nooit iets op kunnen leveren. Kortom: de lijst is meer waard dan het schilderij. Zelf breng ik zoiets braaf naar de Kringloop. En zie dan een jaar later dat het er nog hangt...

Re: Vraag

Geplaatst: 07 nov 2022, 21:08
door Peterk1979
Dank voor uw reactie. Dat is duidelijk, jammer! Kringloop gaat het niet heen, daarvoor teveel emotionele waarde.
Gr,