Nog ondertekend met J TH Huger. Wat is dit schilderij waard?
Geplaatst: 17 mar 2022, 17:39
Herkomst:
Zeer waarschijnlijk heeft mijn Opa, werkzaam als veearts bij de Veeartsenijkundigen Dienst van 1915 tot 1947, het in zijn bezit gekregen doordat een boer zijn rekening niet kon betalen. Vroeger werd er wel meer op deze wijze gehandeld. Het heeft jaren bij mijn ouders gehangen tot ik het geërfd heb. Echt mooi vind ik het niet, dus hangt het niet prominent in de kamer, maar staat het op zolder.
Zeer waarschijnlijk heeft mijn Opa, werkzaam als veearts bij de Veeartsenijkundigen Dienst van 1915 tot 1947, het in zijn bezit gekregen doordat een boer zijn rekening niet kon betalen. Vroeger werd er wel meer op deze wijze gehandeld. Het heeft jaren bij mijn ouders gehangen tot ik het geërfd heb. Echt mooi vind ik het niet, dus hangt het niet prominent in de kamer, maar staat het op zolder.