Pagina 1 van 1
Iemand een idee ?
Geplaatst: 27 jan 2022, 11:28
door Frankdeneerste
Kan iemand deze handtekening lezen aub ?
Alvast hartelijk dank.
Re: Iemand een idee ?
Geplaatst: 27 jan 2022, 12:41
door mark plaat
eerste impuls
Theo Voorzaat 1938-
Re: Iemand een idee ?
Geplaatst: 27 jan 2022, 12:57
door Frankdeneerste
Danke Mark.
Het is heel sterk gelijkend ja, maar waar staat die L voor dan ? Ik lees dan iets als L Th Voorzaat ..
Re: Iemand een idee ?
Geplaatst: 27 jan 2022, 13:17
door Hart
Ik heb nooit eerder de kans gehad de trefzekere Mark Plaat tegen te spreken, maar die grijp ik nu aan!
Voorn Boers Sebastiaan Theodorus 1828-1893
https://tinyurl.com/2manvxua
Re: Iemand een idee ?
Geplaatst: 27 jan 2022, 14:26
door Frankdeneerste
Ook bedankt Hart, en ik denk dat jij wel gelijk hebt.
Re: Iemand een idee ?
Geplaatst: 27 jan 2022, 14:58
door mark plaat
Hart je bent een TOPPER de drijvende kracht achter dit geweldige Forum.
Had hem nog niet in mijn database...maar ….nu wel..
groeten met dank